۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۳۲

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خواستار شد:

بهزیستی کشور آسیب‌های اجتماعی استان کرمانشاه را دراولویت قرار دهد

بهزیستی کشور آسیب‌های اجتماعی استان کرمانشاه را دراولویت قرار دهد

کرمانشاه- عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خواستار در اولویت قراردادن مسائل و آسیب‌های اجتماعی استان کرمانشاه و رفع آن از سوی بهزیستی کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد صفری امروز شنبه در همایش مسئولیت اجتماعی کرمانشاه که امروز شنبه با حضور رئیس بهزیستی کشور و برخی مسئولین استان در محل  سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه به دلیل ۸ سال جنگ تحمیلی با معلولیت های ذهنی و عقب ماندگی های جسمی بسیاری مواجه شده است.

وی به آمار بالای طلاق و دیگر آسیب های اجتماعی استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه از ۸ سال دفاع مقدس فقط دفاع از کشور عاید ما شد و هیچ امتیاز دیگری برای ما در پی نداشت.

صفری خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه رتبه اول بیکاری کشور را دارد و باید از این لحاظ مورد توجه بیشتر مسئولین قرار بگیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس کار بهزیستی را کاری خداپسندانه عنوان کرد و ابراز داشت: معلولین افراد خانواده ما هستند و که نیاز به کمک همگان دارند و نباید به انها بی اعتنا باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از افراد واجد شرایط برای تحت پوشش قرار گرفتن در نوبت هستند که این رقم بالایی را بیان می کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به آمار بالا در این مورد، بهزیستی کشور خارج از نوبت به این استان توجه کند و آنها را تحت پوشش قرار دهد.

صفری ضمن درخواست پیگیری مطالبات کارکنان بهزیستی از رئیس بهزیستی کشور بیان داشت: باید با روحیه جهادی وارد کار شوید و همچنین بیمه درمان مددجویان را در اولویت کار قرار دهید.

کد خبر 4088427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha